Ezcez ah canım aynı sorunu bende yaşadım araştırma hastanesine gittim doktor 16 da söylicem dedi 16 oldum bebişimin cinsiyeti apaçık belli kendim bile gördüm henüz küçük 21. Haftada söylicem dedi bende odadan çıktım eşime dedim bu doktor söylemiyor ben gördüm ama cinsiyetini dedim özele gittik hemen kızımın olucağını öğrendim