Bütün hamile kadınlarımızın sorunu bu hepimize oluyor darlık bunalma. Ama emin olun kucağınıza alınca herşey geçecek :))
ha bir de ne olmuş buraya postların altına çok uygunsuz yorumlar..
hiç yakışmıyor. Hepimiz zorlu süreçteyiz. İnsanlar derisiyle dalaşıyor mübarek :)