Sevda_keskin94 Oykum_06 Bende 36+6 haftalığım bugun ilk defa tansiyonum 13/7 çıktı doktor normal dedi ama bilemedim
Minnak-kalbim Oykum_06 benim ilk gunden beri var canım hamileliktede alfametle 13 8 genelde alfamet düşük gramı geç vücuda işliyor ben günde 3 kez kulnym
Oykum_06 gulsah_2013 alfamet kullanmak zorunda kaldım ama acayip halsizlik yapıyor. Bebeğimin haraketleri azaldı gibi
Avciii Oykum_06 evet günde iki tane adalat da kullanıyorum günde bir defa 12.4 haftalığım ama 13 yaşımdan beri var var hipertansiyon