gizemozarslan Kızlar merhaba 39+5 im geceden beri sancılarım vardı sabah 5 dk da bire düşünce yatışımı verdi doktor açılmam çok az ama sancılarım çok kuvvetli ve düzenli olduğundan. Dualarını esirgemeyin 🙏🏻