Kaderyerrr Kııızlar doğumdan sizde benim gibi çok korkuyor musunuz 😄 tansiyon bile ölçtürsem çok heyecan yapıyorum hastane ortamı beni çok geriyor. Benim gibi olan var mı. Pozitif doğum hikayelerinizi anlatın da aydınlanalım 😍
Kalbimm55 Kaderyerrr doğum şekliniz belli mi ? Valla benim iyi geçti kendini hiç kasma heyecan vs olur İllaki ama sakin olmaya çalış ben Epiduralli normal Doğum yaptım rahattı acı falan çekmedim sancı çıkınca ekranda ıkımıyordum nefes alıp o kadar dikiş Vs hiç hissetmedim uyuşuk oluyorsun belden aşağı
Kaderyerrr Kalbimm55 doğum şekli belli mi derken yolun henüz yarısındayız 20 haftalık. Doktor henüz bişe söylemedi doğumla ilgili ama doktorum normal doğum taraftarı.
Kalbimm55 Kaderyerrr Yani Posttan bende Herhalde Zamanınız Yaklaşmış ondan Doğum şeklini sordum. Normal Doğum yapabilirsiniz şartlar uygun olursa Epiduralli tavsiye ederim İyiydi yani Sezeryan Da Kişinin tercihi ve mecbursa Olunur yapacak birşey yok Tabi. Epidural olursa hiç korkmayın Takılmaykn çok rahat diyim size Yani Öbürü türlü Doğum sancısı nefes kesiyor resmen Ve Değişik bir acı Kendi adıma epidural olmasa Herhalde çok zorlanırdım.
Edali87 Kalbimm55 bu normal doğumda da illaki yırtılma oluyor dikiş oluyor denildi bana hatta oram dikilcegine karnımı diksin daha iyi dedi arkadaş bi anda normal doğum a bakışım değişti herkeste oluyor mu yırtılma dikis
Lolipoppp Edali87 benimde en büyük korkum alttan dikiş yırtılma falan adı bile geçince ödüm öpüyor ilk hamileliğm ailemde herkesin doğumunda ben oldum yanında ben şimdi uzaktayım annem gelecek ama ne yapacağımı bilmiyorum epudural normal doğum devlette de yapılır mı bilginiz var mı
Kalbimm55 Edali87 r evet dikiş oluyor İllaki ilk Doğum ise ama Nrml Doğumdan sonra iyileşmen hızlı ,Bütün kan Ve suyun Daha rahat hepsi kendiliğinden çıkıyor İllaki iki yönde de dezavantaj var mesela Sezeryan isterdim o zaman genişleme olmazdı o bölgemde
Kalbimm55 Edali87 normal Doğumda Şişkinliklerinde çabuk gidiyor Ne bilim İki yanında Artı ekşisi var ama en sağlıklısı Normal Doktoların önerdiği. Ben normal yaptım Ama sezeryana da karşı değilim olsa olurdu ama Normal Yapabilirsin dedikler için
Kaderyerrr Edali87 herkeste olmuyor bazıları dikişsiz suni sancısız doğuruyor çok özeniyorum öyle insanlara 😃 zaten yüzde yüz kesilecek dikiş olcak şeyi olsa sezeryan seçerim bende ama ya diyorum güzel olursa normal Doğum ?
Edali87 Kalbimm55 hem çok cesaret etmek yapmak istiyorum normali hemde çok heyecanlıyım o ise hiç cesaret edemicem gibi sezeryan olsun diyorum