gstetik Zeyna27 ben sadece ovitrelle catlatma igmesi kullandm olgunlasms yumurtam vardi.9.gun kan testi yaptrdm sabirsizlanarak negatifti.14.gun pozitif cikti
Atlans Zeyna27 normalde reglim çok düzensiz olduğu için 32-36 günleri bulduğu oluyor aralığının. O yüzden biraz daha bekleyeyim demiştim ama gitmemi mi tavsiye edersiniz 😕
Atlans Zeyna27 yarın gideyim o zaman. Yaptığım testin markası comfort, onla ilgili herkes hamile olduğum halde negatif çıktı demiş. Hamile olsam ne güzel olurdu 🙄