melissannesi Kızlar siz ne zaman öğrendiniz❤️💙 Bugun kontrolüm vardı çok hevesliydik ama göstermedi bebişimiz.👼🏻 ilk gebeliğimde 12 haftada öğrenmiştim
mathildaa melissannesi 12. Hafta ikili testte erkek gibi denildi, 15+1 de iki gün önce daha net gördük, erkek
melissannesi Buse7111- neydi cinsiyeti☺️ ben göstermeyince bilemedm ne düşüneceğimi kızmı acaba öle diyorlar ya
Sadece_anne melissannesi Evet canım oncesi yanıtlıyor. Hatta ben detaylı ya girmedim daha hala bile şüphe var :)
mathildaa melissannesi valla ben dayanamadım gittim 1 hafta önce 😄 dr bayram sonrası detaylı istedi o kadar nasılsın sabredicem görmeden bilmiyorum 😄
melissannesi Sadece_anne Ayyy ne kadar meraklı oluyor beklemek bide bende bi ümitlenmiştimki🤪👼🏻 o zmn desene benmde daha netleşene kadar gitmim bi süre bari kesin sonuç olur
melissannesi mathildaa ben ilk bebişimde 12 de öğrenince şimdi bunda nası beklerim bir ay daha bilmem dayanamayıp gidicem sanırım☺️ belli olmayınca herkes kız diyor bi arkadaşımada 20 haftada erkek dediler hep kız biliyolardı hayırlısı artık
Zeyzeykr melissannesi 13 haftadayım geçen hafta gittim doktorum sağolsun iki hafta sonra gel dedi umarım önümüzdeki hafta belli olur
kids0305 melissannesi oğlumda ikili tarama zamani 12. Haftada öğrendik bu hamileligimde de tam 12de gittik doktor erken dedi cinsiyet icin acaba kız mi diyorum ben de gönülden gecen de kız olunca 😊