Bsrr GizeMasalx benim hic yapilmadi cati muayenem acilmama da bakilmadi ne hissetmem gerektigini ben de bilmiyorum🥴
seyram Tuba_123 beklerim beklemesin de omuz ve sırt ağrıları beni öldürecek artık 🤦♀️🤕 ölücem artık ağlıyorum ağrıdan.
Alpays_Mommy Zehra_123 çok iyi anlıyorum bende tedirginlesiyorum acaba biseyler yolunda gitmiyor mu diye.. Allaha emanetler yavrularımız insallah sag salim yakinda kucagimiza alıcaz 🥰
Alpays_Mommy Eccce hurmaya yaklasik 3 4 hafta oluyor başlayalı ve 3 haftadan beri ahududu yaprağı çayını iciyorum ama bana mısın demiyor bücürük 😂
Alpays_Mommy GizeMasalx benim bildiğim açıklık hissedilmiyor sadece muayenede doktor veya ebe parmaklariyla hissediyor
Rabia_4242 Alpays_Mommy biz de 40 haftayi doldurduk pazartesi gidicem kontrole. Bana da geçen hafta haftaya gel dedi ama başkası daha sık gidiyor nette görüyorum anlamadım 😀 ve ben bu gidişle doğurmayacam galiba ne sancı ne bir sey var
Alpays_Mommy Rabia_4242 bakalım doktorunuz ne diyecek. Belki suni sanci falan verebilir öylelikle doğumunuzu başlatabilir
Alpays_Mommy Misskokuluminikk peki doktorunuz ne diyor yani şu güne kadar gelmezse suni sanci vs veririz falan demedi mi?
Misskokuluminikk Alpays_Mommy Zehra_123 41 den sonra bekleyemeyiz dedi yarın için kontrole çağırdı ama şu gün gel suni vereceğiz demiyor.