Caglaxx 41+3 haftalık hamileyim. 1 cm açılmam var. Sancım nst de çıkıyor. Ama ben hissetmiyorum. Normal doğum istiyorum. Sizce suyumun gelmesini beklemeli miyim başına gelenler böyle bişey yaşayanlar var mı?
Dilekcnkn Caglaxx Canım bazılarının suyu gelmiyor orada patlatıyorlar yani doktorun karar verir benim açılmam vardı sancım yoktu 5-6 cm olduktan sonra su gelmişti sanırım
Esraali Caglaxx evde hiç suyum gelmedi hep hastanede patlattılar yürüyün oturma kalkma hareketleri ama yavas yavas
AsenaEmre Bol bol merdiven inip cik squat yap ve hurma ye bulabilirseniz Meryem Ana otunu bulup suya koy dualarını oku Allah yardımcıniz olsun
Caglaxx AsenaEmre yürüyüş ve squat yapıyodum ama bugün bacağımda bi ağrı kaldıramıyorum hiçç sancım yalancı mı değil mi anlamaya çalışıyoruum
Esraali Caglaxx 6 cm acıklıkla gittim malesef orda yürütmüyorlar yatakta olunca tabi zor oluyor 7 cm su patlattılar ve anında 9 cm acıklıkla doğuma giridm 2 3 ıkınma doğdu inşallah sizde kolay atlatırsınız
Dilekcnkn Caglaxx aslında ben öyle günüm geçti diye gittim bir baktı doktor 4 cm açılma var ama sancı su hiç birşey yok akşam 8 gibi yattım gece 3 gibi doğum yaptım ben yani doğuma yaklaşık suyum gelmişti artık