Merhaba
39+5 haftalık oldum
36 haftalıktan beri sancı gözüküyor ve yüksek derecede en son dün doktora gittim nts de o kadar sancı çıktı ki göndermek istemediler ama açıklık 1 parmak kadar dediler birde ben sancıları hissetmiyorum şimdi evde bekliyorum ama doğum ne zaman başlar beklemekten çok sıkıldım ne yapmalıyım var mı bi çözüm ☺️