Tugceuzun su an 37+4 ’ün ama 20 li haftalarda ben de öyleydim, özellikle acayip derecede çikolatalı tatlı isteği vardı ama hep tuttum kendimi. Çünkü birsürü multivitamin vs ilaç kullanılıyor, ben vücudun kendi normal acikmasi olarak görmedim hiç. O kadar takviyeye çabuk acıkmak normal, bol bol su için.