Esra8861 Arkadaşlar tam kasık olmasada o civar veya az üzernde sancm oluyor batma oluyor , doktor hani bağırsakla ilgilidir dedi Bazen geriliyor sanki karnımın altı sancilarim oluyor normalmi sizce yaşayan varmı
feyzosvemercimek 16. Haftadayim bir haftadır bende de kasık ağrısı var sağ sol değişiyo kanama olmadığı sürece normaldir yazılıyor hep burada ben de normal diye düşündüm