Arkadaşlar merhaba, 22 haftalık hamileyim hamile kalmadan önce de göbeğim vardı fakat bu haftalarda artık göbeğin yavaş yavaş toplanması gerekmez mi ben aynadan bakınca hala sarkık bir göbek görüyorum bebeğimi hissediyorum bu arada 1 haftadan beri… Ama kaygılanıyorum normal bir durum mudur acaba?