SM00 TURNAA benimde pek bi belirtim yok canım bulantım yok gögüslerim şiş haftaya cuma kontrol var inşallah herşey yolundadır daha önce kaybım olduğu için korkuyorum
Gamze_belizzz 9 haftalığım aşırı halsizlik ve uyku arada depresyonlar Dışında çokta bısey yok mide bulantısı felan olmuyor ıstahsızlık sevdiğim şeyleri sevmemeye başladım şimdilik bu kadar bakalım daha neler bekliyor beni 💆♀️🙏🤰🥰
TURNAA SM00 çok geçmiş olsun bende bundan önce iki defa kimyasal gebelik geçirdim o yüzden biraz takıntılıyım açıkçası her gün şükrederek uyanıyorum bir gün daha geçti diye Allah gönlümüze göre verir inşallah sağ salim kucağımıza alırız
SM00 TURNAA amin canım daha önceki kötü tecrübeler akla geliyor malesef daha pimpirik oluyorsun inşallah sağlıkla büyürler