Mymiracle1 Merhaba kizlar 32. Haftda dün yatis verildi. Acilmam ve sancim var dogumu durdurmaya çalışıyoruz. Haftası önden gidiyormuş ama yinede endişeliyim. Bu haftada doğum yapan oldumu nasıl bir süreçten gecti paylaşırmi benimle🥺
Ozge3747 Mymiracle1 Ciğer geliştirici yapıldı mı? Haftası kötü değil bence ama küvözde kalma ihtimali var. 34+6 da Doğum yaptım, 18 gün küvözde kaldı oğlum. Ama korkmayın bence bir şey olmaz
Elif0661 Mymiracle1 sağlıkla kucağınıza alırsınız yavrunuzu inşallah. Korkmayın haftası fena değil sadece biraz küvözde kalacaktır. sancılarınızi nasıl hissediyordunuz. Benimde sancım oluyorda endişeliyim
Ssgndz Mymiracle1 ben de 32yim canım aynı durumu yasıyorum suan 2 gece hastanede yattım iğne serumlarla eve geldim ayağa bile kalkmiyorum 4 gün sonra kontrolüm var insallah erken doğmaz kuzum🥺 senın bebis kaç kilo
Mymiracle1 Ozge3747 Ozge3747 evet dün gece yapildi sürekli serumlayim kuvezde kalır dediler inşallah olkaz bebeğiniz suan nasıl 💙
Ozge3747 Ssgndz 2350 gr doğdu ama 2. Gün 2100 gr a düştü. 18. Gün 2350 gr a ulaşıp emebildiğinde teslim ettiler
Mymiracle1 Elif0661 ayy inşallah canım siddetli bel ağrısı yasadim perşembe gecesi sabah belimden doğru ara ara sabci girip çıkıyordu geçer dedim aksam oda şiddetlendi acile gittim muayene ettiler nts vs sonra yatis verdiler
Mymiracle1 Ssgndz ay inşallah bende çıkarım normalde özele gidiyorum her gitmemizde kilosunu söylüyordu devlette sadece haftasına göre önden 33+6 uyumlu dediler Aminn canim inşallah erken dogmazlar 🥺
Ozge3747 Mymiracle1 Bebeğim 18. Gün çıktı küvözden. Şu an 53 günlük, gayet iyi. Hastaneden ilk çıktığında o kadar küçüktü ki tutmaya korkuyordum şimdi bayağı toparladı.