Prensesiminyolculugu KuzeyiinAnnesii tavuk etini avcarlayip az yağda tavada arkalı önlü pişirip yanina pilav salata tamamdır tavuk birde buzlu çözülmeden dograniyor bu tarifte beklemeyede gerek yok 😂
Omerhatice KuzeyiinAnnesii ben doğum yaptım hafta evvel ama lohusayim malum gene aseriyorum diyorum 😂😂 esimde Hdi 40 gün daha kullan bakalım diyor Bende az evvel oglumun deyimiyle hayburgey istedim 😂😂
KuzeyiinAnnesii Burcu_NFUE aşağıda birisi bişi yazmış canım çekti onu soylicem makarna akşama kalsın😟
nazmiyeee KuzeyiinAnnesii hava o kadar sıcakki şuan karpuz ve kiraz yiyorum sadece birde soğuk su içiyorum öğle yemeği sayılır 😂😂
41irem KuzeyiinAnnesii benimde acıkma saatim yaklaşıyor salata yaptım kendime bol ekşili bi dilim ekmekle yeter bana öğlen genelde ya salata ya meyve falan yerim ben😊
Cigdemss KuzeyiinAnnesii sıcakta genelde cacık, karpuz, salata , yoğurt, kabak tarzı her gün olsa yerim
Zelsonr KuzeyiinAnnesii Kuruyemiş yedim. Yarım saat sonra falanda lahmacun yiycem yanına ayran 😂🤭 Buyrun beraber olsun😍
KuzeyiinAnnesii BusraUras afiyet olsun bacım bende kalktim bezelye yemeği yaptım pişmesini bekliyorum. Hamburger yicektim bizim buraya getirmiyor yemek sepeti sinir olum psilikler😟
BusraUras KuzeyiinAnnesii bizim burayada getirmiyor hamburger ☹️😠 teşekkür ederim sizede afiyet olsun 😊
Portakalgeliyor KuzeyiinAnnesii bu sıcakta hiç bişey istemiyom ama bir bulgur pilavı domatesli ne güzel olur 😂