mom073 12 haftalikken (15 haziran) gittim simdi 13+5 bugun ve bebegin durumu nasıl diye hep bir merak içindeyim, bir ay sonra gel diyor ama dayanamıyorum ,cok merak ediyorum nasil diye:(Bir de özele gidiyorum devlet de randevu yok
Medilifegun mom073 ilk hamileligimde 12.haftam bitene kadar her hafta gittim 12 den sonra 3 haftada bir gitmeye başladım bir süre sonra dayanamadım iki haftada bir gitmeye başladım 34den sonra her hafta gittim doktorum da sagolsun istersen hergun gel yeterli için rahat olsun diyordu
Esraa_mommy mom073 valla bende de öyle canım 18+3 olduk ama sürekli göresim geliyo ayda bi kere gidiyorum bende kontrol günlerini iple çekiyorum
41irem mom073 valla hepimiz aynıyız bence bende daha yeni gittim ama aklım fikrim hep onda elimde olsa hergün görsem ama ayda bir gidiyorum bende
mom073 Esraa_mommy 15 haziran gittim 15 temmuza randevu alacam 1 ay sonra dedi ama merak ediyorum devlette de randevu yok
Medilifegun mom073 zaten gittikten sonra 10 gün içinde muayene ücretsiz oluyor tabi ayda 1 muayene değil 2 muayene parası vermiş oluyordum
whitedream mom073 saat 16:00 civarı MHRS ye bakın 16 mı 17 gün sonrası mı neydi randevu çıkıyo şuan zaten bulunmaz sabah yada geç vakitte baktığınızda randevu yok diyo bende yeni öğrendim bunu buluyorum artık bı deneyin isterseniz
mom073 41irem ben deeee yaaa…Ama devlette randevu yok özel de paralı üçlü test için 16 hafta olması lazım mi
41irem mom073 hiç bir bilgim yok ben 17 haftalığım ama doktor bişey demedi bana ikili yaptırmıştım çok şükür iyi çıktı üçlüyü sormadım oyüzden ne zamn diye
marbling10 mom073 benim riskim yok ama iki kaybım var biri ölü doğum biri erken haftada, o yüzden hep endişeliyim meraklıyım
41irem mom073 yaptırabilirim konuşmadım daha doktorla detaylı ultrason için konuşmuştum onada daha var zaten
whitedream mom073 15 temmuz için se siz ayın 28sinde filan bakmaya başlayın doktorun poliklinik ameliyat günü filan oluyo ya belki değişebilir bı kaç gün önce yada sonrası bulunur inş😊
uzlet mom073 bir sıkıntı yoksa neden sürekli gidiyorsunuz ki girdiğiniz ultrasondan bebek zarar görüyor zararsız denilmesine inanmayın, o kadar sık girmeniz hiç doğru değil. Avrupa’da bile hamilelik dönemi boyunca 3 kez gidilmesi uygun görülüyor. Bebeğiniz o ışınlardan rahatsız oluyor bunu bilin. Ben ayda bir bile gitmiyorum
mom073 uzlet canim bazen agrim oluyor bazen hiç biseg hissetmiyorum korkuyorum çünkü düşük riski vardi yeni bitti
H_myra1 uzlet bende 16 haftalık olucam sadece iki kez gittim çok sık gitmeyi düşünmüyorum bende dogunca inşallah hergün görücem😁
Kubrakorkut mom073 ayni bende öyle özele gidiyorum devletten rabdavu alamıyorum devlet de doğum yapcam ama rabdavu yok iki ay kaldı doğuma dört Eylül gözüküyor doğum Allah nasip ederse ama rabdavu alamıyorum napcam bilmiyorum