Mrb hanımlar. 26 haftalık olduk çok şükür. Şimdiye kdr çamaşır suyu vb deterjanlar dokunmadim zararlı diye. Bugünde aniden misafir gelince tuvaleti yıkamak için ERNET marka tuvalet banyo temizleyicisini kullandm. İnanılmaz ağır yoğun kokulu. Yaptığından beri boğazım yanıyor hala. 4-5 saat oldu. İçeriğine baktığım zaman çamaşır suyu katkıları ve birçok kimyasal varmış.😔😔😔sizce sıkıntı olur mu? Cnm çok sıkkın bunca zaman sakınıp bugün böyle bir cahillik yaptığım için.