Ben halen burdayım, 11 günlük oldu bebeğim sütüm maşallah çok iyi karnı doyuyo gazında sıkıntısı yok büyüğünü yapıyor vs ama günün belirli saatlerinde huysuzlaşıyo uykusu var ama dalamadığı için mi artık bilmiyorum ağlıyor meme de karnını doyuruyor doyurduukdan sonra memede uyumaya çalışıyor dalamayınca memeyi sanki tutamıyor gbii meme ile cebelleşiyo, ayakta pış pış yaparak yarım saat anca uykuya dalıyo, bazen akşam 8 de başlıyor 12 ye kadar bazen sabah 5 den 8 e kadar bazen gün içinde, doktora sordum geceleri çok ağlıyor diye oda gündüz uykusunu çok alıyordur ondan dedi ama biz çözemedik daha doğrusu artık ya kolik yada uykuya dalamadığı için sinirleniyor vs