Merhaba hanımlar 32 haftalık hamileyim normalde bel fitigimda var dün temizlik yaparken galiba ters ni hareket yapmis olmalıyım ki sağ kalama şiddetli bi ağrı girdi yel gibi kalkıp oturamıyorum yürürken bacağımı [bukemiyorum. Evde de sadece tyoflex diye bi kremim var kas gevşetici olarak hamilelikten once kullanıyordum ama şimdi prospektüsünde doktora danışmadan kullanmayın diyor ben ne yapmalıyım haftasonuna denk geldi doktora da gidemiyorum