Merhaba canim anneler ve anne adayları sonunda bende bu paylaşımı yapabiliyorum cok mutluyum 😊bugun 4.gunumzu spinal sezeryan ile kızımı kucağıma aldım Nacizane tecrübelerimi paylaşmak istiyorum sizlerle belki birilerine bir faydam olur ilk olarak hastene çantasına cok birsey koymaya gerek yok bence ben bir sürü şeyi kullanmadım kızım ilk giydiği takımla eve geldi bende öyle çünkü o agridan sızıdan aklınıza üst değiştirmek gelmiyor mutlaka depend alın cok ise yarıyor ben totelde 5tane kullandım ilk iki gün kanma cok oluyor ama sonra azalıyor göğüs pompasi alın mutlaka cok ise yarıyor kızım ilk iki gün ememedi sagip verdim simdide cok var birikiyor sagip dolaba koyuyorum göğüs kalkanida cok ise yarıyor hem yara olan göğüs icin hemde akan sutu toplamak icin göğüs pedi aldım ama hiç kullanmadım kullancagimi da sanmıyorum ve en acılı şey göğüs ucu yarasi😭😭 ben dogumdsn önce krem kullanmaya başladim ama yinede yara oldu ağlaya ağlaya verdim tshurtumu dişimin arasına alıp yirttigimi biliyorum ama onunda acemiliğini attık kızımla berber o artık daha iyi tutuyor bende daha cok agzina ittiriyorum ayaga ilk kalkışım cok zor oldu sanki bir daha eskisi gibi yuruyemeyecekmis gibi hissettim tabıki öyle birsey yok az önce banyoyu temizledim çamaşır serdim 😅 suan sadece uzandiktan sonra kalkarken agrim oluyor onun dışında rahatım ilk iki gün psikolojik olarak zor geçti benim icin kızım emmedi daha doğrusu memeyi tutamadi aç kaldı ağladı sütüm cok az geldi uykusuzluk alisik olduğum birsey değildi o cok zorladı ama dün gece cok iyiydi alarmi kurup kalktım önce kendimi sonra ihtiyacım olan seyleri hazirladim kızımı uyandırdım emzirdim tekrar uyuttum cok şükür suan biraz düzene bindik suan yanimizda annemle kardeşim var ama uç gün sonra onlar memlekete donecek biz kızımla kalacağız bakalım nasıl olcak sormak istediğiniz birsey olursa yardımcı olmak isterim dahada uzatıp vaktinizi almayayim😊