HarunSerayt yaa ben hemşiremi aradım bacak krampı olabilir dedi birkaç birşey önerdi geçmezse gel dedi 🤦🏻♀️ Dün akşam nstye girdim sancı 50lerde çıktı doktor herşey normal dedi aöa devlet hastanesindeki doktor bunı diyen kendi doktorum değil ne yapabilirim ya 😔