Oykum_06 30+5 hamileyim alfamet kullanmak zorunda kaldım. Tansiyonum 16/8 kadar çıkıyordu. Tek doz kullanıyorum şimdi. Fakat bebeğimin haraketlerinin yavaşladığını hissettim. Sizde de oluyor mu ?