teachervera Kızlar ben 35+0 günlük hamileyim. Zaman azaldıkça korkuda başlamadı değil 🥴sezeryan düşünüyorum ama ben kan görünce bile tansiyonu düşen biriyim. Spinale dayanabilir miyim bilmiyorum. Bu konuda tecrübeli annelerden öneri bekliyorum 🌼🌸💐🌷🏵️
Defne34 teachervera kesınlıkle spinal damar yolu actıklarında bıle daha fazla acıyor spınalı hissetmedim ben hemde daha rahat 6 saat acı ve agrı yok genel anestezi cok sıkıntı bnce ve bebege anestezi gecme durumu soz konusu
zehranurr teachervera okuduğum hikayelere göre doğum sonrasında spinalin çok daha rahat atlatıldığını görmüştüm hep doğumda zaten direk kucağınıza veriyorlar bebeği😍😍. Hiçbir şey anlamıyorsunuz ki 15 20 dk lık bir işlem hatta rica edin sizi rahatlatacak müzik bile açarlar kafanız dağılır.🌸🌸🌸
LawyerEce teachervera Spinal daha iyi diye düşünüyorum zaten panik olursanız hemen sakinleştirici yapıyorlar. Yapman gereken tek şey kafanı oynatmamak olsun çünkü spinal etkisi geçince baş ağrısı yapıyor. Ayrıca ameliyatin ağrısı spinal etkisindeyken geçiyor. Tek sorun ameliyattan sonra yürümek oluyor biraz zorluyor ama yürüdükce açılıyorsun.
gulin-35 teachervera genelı doktorlar son tercıh mecbura kalırsa secıyor bebege etkı ettıgı ıcın spınal ıyıdır kan va gormuyorsunuz zaten
dilaraakbulut teachervera benim tansiyonum dustu ama herkezde ayni olacak diye bisey yok canim insallah cok güzel bi doğum olur 🥰
Defne34 teachervera hayır kesınlıkle zaten cok kısa suruyor toplamda 30 dakıka fln suruyor hıc bırsey anlamıosun ben kan bıle veremeyen biriyim hala da oyleyım bu ıkıncı gebelık ve yıne spinal olacagım hıc korkma gercktn sorunlar kafamızda buyuttugumuz kadardır
BegumIscanTunc teachervera epidural anestezi çok istiyordum ben ama zorunlu genel anestezi olucam doktorum genele onay verdi
Beyzan teachervera spinalde hiç acı yok. Önüne de perde geriliyor hiç bir şey görmüyorsun bebeğin doğar doğmaz görmek odaya birlikte gelmek bence çok çok güzel. Genel anestezi de ayılma sıkıntısı var uyanırken çok ağrılı oluyor diyorlar.
Umi21 teachervera 4gun önce spinalle Doğum yaptım zaten yapılırken hiç birsey hissetmiyorsunuz benim midem bulanmıştı ameliyat sırasında ve bas agrim olmustu ama gayet normal bunların olması tansiyorum düşmedi anestesizyide 4-5satte attım suan rahatım