Melissabaran Merhaba ablalarım, Sizce cinsiyet balonu patlatmak mantıklımı eşim fazla istemiyor çok basit geliyor diyor ama sen istersen yapalım diyor arada kaldım. Bir tarafım patlat diyor bir tarafım patlatma diyor 😂 siz yaptınız mı?
ikigozumuncicegii Melissabaran canım sen yanlış etiket yapmışsın herlade . Bence olabilir açık havada neden olmasın 🤷♀️
Seymamuge Melissabaran bana çok saçma geldiği için yapmadım hos eşimde benim kafadan o da istemezdi 😬😬
Hazella Melissabaran bende sacma buluyorum yani ne cikarsa seviniyoruz zaten doktor soylerken de supriz oluyo bence☺️
Lulemom Melissabaran ben yapmak istedim ama sabrım buna izin vermedi 🤣 çünkü çok merak ediyordum. Onu yapmak için doktorun tahminini de öğrenmemek gerek. O yüzden 3 hafta bekleyemezdim 🙊
zehranurr Lulemom 13. Haftada doktorumun beynini kemirdim sizin tahmininiz vardır söyleyin lütfen diye 😂😂😂😂
Selen37 Melissabaran ben yapacaktım ama herkes bende gelirim bende gelirim diye tutturunca tahmini 100 kişi olacaktık 😂 bu koronada hiç riske atmak istemedim vazgeçtim doktorum direk eşimle bana söyledi 😂
Kelebek14 Banada saçma geliyo cinsiyet meselesini çok büyütmemek lazım bence evlat evlattır ne çıkarsa sevinmiyormuyuz sonuçta ben çok anlamlı bi notla açıkladım bide kayda aldım o anları hatıra olsun diye okadar
KuzeyiinAnnesii Melissabaran Yanlış anlamayin ama hayatımda gördüğüm en saçma şey kızda olsa erkekte olsa sevilmiyorsun herkesin içinde kizcak aglicak halinnyok. Bana herkes yap dedi ne gerek var ben herşeyi ilk doğum gününe saklıyorum herşeyin en güzelini yapcam.insallah kimsede olmayan ilk defa yapilcak birşey istiyorum. Gerek yok bence o parayı saklayın doğum günü için herşeyin en güzelini alırsınız 🙏☺️
ilkgebelik123-_ Melissabaran kuzum banada cinsiyet balonu basit geliyor biz meşale yaptık çok daha güzeldi pembis pembis dumanıyla 🥰🥰🥰