Arkadaşlar 2 gündür karnımın alt kısmında içten yara gibi kasık agrım var yatıp kalkınca bile feci zorluyo 26. Haftadayım doktor bebek çok iyi erken doğum gibi bir olasılık yok dedi. Yoğun mantar varmış fitil verdi o yapabilir dedi sizce mantar böyle bir agrı yaparmı çok kötü bu agrı