DuaElf Kızım sıcaktan isilik oldu çok kötü kızardı boynu ensesi ne kullanmam lazım bilgisi olan var mı? Eczane ürünü vs ne geçirir
Serapem DuaElf sudocrem müthiş bisey en büyüklerinden aldim koydum kenara ilk kızımda da kullanmıştım tavsiye ederim
Serapem DuaElf tabi tabi ben yüzüme bile sürüyorum sıkıntı olmaz 2.5 yasindaki kızımda kullanıyorum o yüzden en büyüğünü aldim
DuaElf Serapem sudocrem aldım kızıma ilk sürüşte bile rahatlattı sanki. Benimde bugün güneşten yüzüm kızarmış bende sürsem kızarıklığı geçirir mi
Serapem DuaElf valla canım ona bisey diyemem ama biz kullanıyoruz ya benli gibi bisey olsun istemem sen bilirsin cnm💕
DuaElf Serapem şimdi googledan bi baktımda cilt bakımında da çok faydalıymış leke sivilce baya iyi bi kremmiş ☺️
Abcxyz DuaElf ben bephantol pisik kremini kullaniyorum su bazli bi urun bize cok iyi geldi deneyin derim 😇
Serapem DuaElf biz sivilceye kullanıyoruz kurutuyor canım sen bilirsin bize bi yan etkisi olmadı zaten bebek kremi 😍iyi yapmışsın bakmakla😘