Adakumsal2018 Busucan canım bn çok net hissediyorum 16+5 ken ilk hissettim, zayıf bi insanım ve vücudumu çok iyi tanıyorum hemde hemşireyim o yüzden imkansız deme. Evet 24 haftalık kadar güçlü tekmeler değil tabiki ama bebek tekmesi olduğu bariz belli☺😍
Dsa Adakumsal2018 ben 14. Haftamda hissettim ikiz olduğu için kelebek gibi. Gerçekten evet bu bebek hareketi dediğimde ise 16. Haftamda hissettim. Dün akşam ise elimle hissettim temas etmek inanılmaz bir duygu.
Adakumsal2018 Dsa gerçekten o kadar farklı bir duygu ki anlatılmıyor değil mi, o kımıldayınca günüm güzelleşiyor mutluluktan uçuyorum ☺❤♥
Dsa Adakumsal2018 evet ya gerçekten tarif edilmesi zor bir duygu.. sağlıkla alalım kucaklarımıza inşallah