Duygu0621 Güzel hamişler , ben 7. Haftamdayım çok yorgunum yerimden kalkamıyorum halsiz iştahsız sürekli uyku modu .. ne temizlik yapıcak halim var nede yemek , Ne zaman biticek bu dönem 😩😩
Prensesiminyolculugu Duygu0621 resmen okurken kendimi gördüm okadar ki post bile açmıştım bende 😂 merak etmeyin geçiyor bu haftalarda çok normalmiş ben kolumu kaldiracak halim yoktu sürekli uzanmak istiyordum 13. Haftalarda geçmişti yavaş yavaş😊 bol bol dinlenin hiç kafanıza takmayın geçecek 😌
ANT19- Duygu0621 o dönem bende 3 4 ay sürdü üstüne bir de mide bulantısı.. 4. Aydan sonra hem güç geldi hemde mide bulantısı kesildi şuanda 38+0🤭
Duygu0621 Prensesiminyolculugu Bide benim ilk gebeliğim , acaba bende mi sorun var diyordum yalnız değilmişim 😅 inşallah bu süreç hızlıca geçer ☺️ Size ve bebişinize de sağlıklı günler diliyorum 🥰
Hilkatkaradagli Bende ya 31. Hafta ama yine de temizlik vs yapıyorum ama Uzana kalka ama çok kötüyüm ya
Duygu0621 Hilkatkaradagli Hadi bakalım yolun sonuna doğru yaklaşmışsın sen , Bu süreçler geçicek inşallah hep birlikte atlatıcaz 😌😌
Prensesiminyolculugu Duygu0621 emin olun yalnız degilsiniz ben post açtığımda okadar çok yorum geldi ki okadar coook herkes aynı durumda oluyormuş hemen hemen o haftalar da benim de ilk gebeligim olduğu için tecrübe oldu şuan ☺️ teşekkür ederim size de bebisinize de sağlıklı günler asla kendinizi üzmeyin bu sebepten 🌸🐣
ANT19- Duygu0621 inşallah sizin yorgunluk döneminizde daha kısa sürer Allahım tüm anlarınızda yardımcınız olsun