atlasinannesii Kızlar sezeryan da sonda takiliyormus çok acıtıyor mu bi kadın görmüştüm idrar torbasının yanında bi de kan torbası vardı o niye var nasıl sorcam bilemedim ama ikisini de aynı yere mı takıyorlar bi de kadına magnezyum takılmıştı serum olarak kadını 12 saat e yakın kaldrmamşlardi her kadına yapıyorlar mı bunu
KuzeyiinAnnesii atlasinannesii sonda takiliyor herkese evet tuvalete kalkamıyorusun hissetmiyorsun idrarını yaparken de zaten yürümeden önce sonda çıkarılıyor birdaha takilmiyor
Sadece_anne atlasinannesii Hic acimiyor her sezaryen olana takılıyor ama kan torbası başka bir sorunu olduğu içindir sezaryen ile alakasi yok.
Beyzan atlasinannesii herkesin tedavisi kişiye özel. Spinal Sezaryen sonrası 4-5 saat sonra ayağa kaldırıyorlar. Sondayı hemen hemen herkese takıyorlar ama çoğunluk ameliyathanede uyusunca takıyorlar. Hissedilmiyor. Çıkarırken de uyuşukluk geçmeye yakın çıkarılıyor. Saniyelik bir rahatsızlık hissedebilirsiniz ama zaten çekince bitiyor.
atlasinannesii Sadece_anne kadın doğum da yattm 1 hafta her önüne gelende kan torbası vardı kendi kendime düşündüm pedleri boşuna mı aldım diye de anlayamdm
Tubalp27 Şahsen ben öyle bisey yasadim sondayida uyustuktan sonra takmislardi korkmayin siz icinizi ferah tutun hayirli doğumlar diliyorum 😊
atlasinannesii Tubalp27 sezeryan a girecek bi kadın vardı sondayı ona ameliyattan 1 saat önce takmışlardı ondan biraz çekindim kadın baya bi bagrmsti çünkü
Birpapatya4 Evet sonda herkese takılıyor ama bana anestezi den sonra takılmış hiç haberim olmadı çıkarırken de haberim olmadı
Beyzan atlasinannesii idrar yaptığını sonda yüzünden değil belden aşağın uyusuk olduğu için hissetmiyorsun.
KuzeyiinAnnesii atlasinannesii hayır kesinlikle hissetmiyorsun ben anneme diyordum ben çiş yapmıyor bu nasıl doluyor gece 2 defa hemşire değiştirmeye geldi valla haberim yok ben yapmıyorum dedim gülmüştük.baya 🤭🤣
LawyerEce atlasinannesii Sondayı spinal yapıldıktan sonra takmalarını rica edin uyuşturmadan takmışlardır. Uyuşukluk geçmeye yakın çıkarıyorlar zaten orda da öyle vaham vaham bir acın olmuyor, ıh desen bitiyor saniyesinde geçiyor.
Heather atlasinannesii sonda acıtmıyor ben ne takılırken ne çıkarken hissetmedim, kan torbası herkese takılmıyor, benim operasyonum farklıydı bende vardı dren yanlış yazmıyorsam onun adı, iltihap olmasın diye takılıyor ama normal sezaryrnde değil.
atlasinannesii Heather o yanında olan kadın 34 haftada doğum yapmıştı herhalde kan torbası ondan vardı
Mltm88 atlasinannesii Ama söyşemiştim ben istemiyorum korkuuorum diye..Hep duyuyordum zor olduğunu..Yine söylicem doktora inşallah gerek kalmaz:)
Gzd atlasinannesii iki sezaryenimde de sonda takılmadı, lavman yapıldı. bi gece önceden de hiç bişey yiyip içmeden gel dediler