Nrcn bende de oluyor ama canım tayt giyiyorum. Sadece çamaşır giyince bacaklar birbirini sürtüyor o pişik tapıyor. Birde terliyorsun ya çamaşırını sık sık değiş. Benim çamaşırım sürekli nemleniyor bıktım değiştirmekten ama napayım pişik olmaktan iyidir. Bir kere oldum çok fenaydı