Melek__55 5+4 Vajina girişinde bisy varmış hiss var enfeksiyon mu acaba bilginiz varmı sanki vajina girişinde bisy gelmiş durmuş kusura bakmayın çok detaylı anlatım ama korkuyorum 😟😟
Arya110 Melek__55 erken teşhis her konuda iyi birşey , kadın doğum uzmanına görünmelisin , şuan randevu alamıyosan da herhangi bir eczane çalışanından bilgi alabilirsin
Melek__55 Myworld34 mantar enfeksiyonu olsa şişlik olur mu ki vajina içinde gideceğim zaten doktora pazartesi ama dayanmyorum 🥺