Cigdemmom herkeste farklıdır canım🤷🏻♀️ Ağrın filan varsa için rahatlar çektir istersen. Benim salı günü randevum var o gün çektiricem doktor istedi. Sevmiyorum o makineyi de soluma yatırıyolar solda nefes alamıyorum canım çıktı geçen sefer yarım saat. Bende kasılma filan yok bebeğin geleceğini de düşünmüyorum ama her an da gelebilir, sende kasılma da varmış artık gününü tamamladı sayılır sonuçta 🤷🏻♀️