Zeyzeykr Hamişler 14 haftalıkken bebeğinin cinsiyeti belli olan varmı randevu aldık doktordan ama cinsiyeti belli olmuşmudur yoksa 16 haftaya kadar beklemelimiyim çok sabırsızım💁♀️
Sultann1603 Zeyzeykr ben 15.haftada gittim benimki oturuyodu valla göstermedi doktor ultrasonu gezdrdkce karnına çekti ayaklarini😅😅
ktnzehra49 Zeyzeykr ben kızımı 14 haftada öğrendim çikolata ve vişne suyu içip gidin hareketli olduğu için belli olacaktır ben öyle öğrendim
Asyaayaz1 14 itibariyle genel olarak kesin belli olur demişti doktorum (pozisyonu uygun olursa) o yüzden 14+1 de çağırmıştı ve muaneden önce vişne suyu ve çikotalı kek yemiştim kızımızı öğrendik şuan 34+3 üz🌸
Zeyzeykr Asyaayaz1 umarım benimkinin cinsiyetide belli olur yok belli değil 16. Haftada gel derse çıldırrım 🤦♀️
Zeyzeykr midekoruyucu inş cnm çok merak ediyoruz nasıl seviceğimide bilmiyorum kızımmı desem oğlummu desem 😁
midekoruyucu Zeyzeykr ben en başından beri kız hissediyordum cinsiyet belli değilken bile kızım diye seviyordum 🙈 doğru da çıktı. İnşallah siZin de gönlünüzdeki olur 🤗
midekoruyucu Zeyzeykr 😂 bana da hep aynısını dediler 🙈 benim hissettiğim çıktı. Hatta eşimde diyordu kız olacak ben hiç erkek hissetmiyorum demişti 🤗 Rabbim gönlünüze göre versin İnşallah çok aminn 🤗♥️
Alpdef Zeyzeykr Bana herkez erkek erkek diyo bende sanki kizim olacak gibi hissediyorum ilk çocuğum oglan bakalim ikinci ne olacak
Zeyzeykr gazetecianne bende 12.haftada gittimde ancak 20 gün sonra belli olur demişti bakmadı cinsiyetine