Buseninannesi_21 Kizlar 31+6 haftaligim sabahtan beri vajina agrisi ve batma var yürüyünce daha çok agri oluyor normal mi bu haftalarda benim gibi olaniniz var mı?
Asyaayaz1 Şiddetli olmayıp ara ara giren bişeyse genelde normal deniliyor bebek baskısından dolayı hareketler kısıtlanıyor
Buseninannesi_21 Asyaayaz1 Bir ara geçti gibi oldu şimdi ayağa kalkinca şiddetleniyor oturunca az oluyo 2 saattir geçmedi.
Asyaayaz1 Buseninannesi_21 anladım cnm demek istediğim genelde yorulunca oluyor siz yorulucak bişey yapmamışsınız ve tedirginliğinizin geçmesi için doktorunuza bildirin yada bir hastahaneye geçin bişey yoktur inşallah içiniz rahatlamış olur🌸
Lulemom Çatı kemiğinse normalmiş. Benim sadece yatarken sağa sola dönüşlerde ağrıyo, ama doktorum yürüyemicek kadar da olabilir korkma demişti. Hormonlardan dolayı kemikler yumuşuyormuş doğuma hazırlık için. Ama sen yine de doktoruna sor istersen.
Lulemom Buseninannesi_21 onu bilmiyorum ki. Bende yok. Eğer etkisi olsaydı belki doktorum söylerdi enfeksiyona bakalım falan diye. Demediğine göre enfeksiyonla bi alakası yoktur sanırım.
rosatue Buseninannesi_21 enfeksiyonum yok o konuda yorum yapamayacağım ama ayakta kalmak tetikliyor. Ve baharat kullanıyorsanız onları keserseniz faydasını görürsünüz