Eski9 önemli olan o esnada üşütmemek, çok fazla ter atılıyor, ödem atılıyor, terleme soğuma oluyor bu yüzden üşütüp hasta olmamak önemli. Ama yeme içme bence etkili değil sadece, soğuk yemekten kolay hasta olan biriyseniz olabilir ama ben artık inanmıyorum. Gaz yapar süte geçer durumu.. O gaz olacaksa her şey yapıyor. sebze meyve süt ürünleri bakliyat bunları yemeyince geriye pek bir şey kalmıyor. Faydalı her şey gaz yapıyor.