AnayimBenAna_ Kızlar ilk hangi haftada hissetmeye başladınız hareketlerini bebeğinizin dışardan bakınca belli oluyormu hareketleri :) biz 15+6 da başladık :)
nevamm1 AnayimBenAna_ dışardan belli olmuyor ama bende 17.haftada başladı içerden mısır patlıyormuş gibi bir his 🤗
Birtane2307 AnayimBenAna_ 17.haftada hissettim suan 34+3 haftalik nerdeyse karnımı yirtip cikacak gibi hareketler ediyor yaramaz bir oglum olcak bence😄
saripapatya16 kumsalmomyy merhaba bende 20 +4 um ama 19 haftada bi kipirti vardi gibi 4 gundur tik yok normalmi acaba bu durum bende korkuyorum bisey olucak dye
Sevda-sarikaya Bugün 18. Haftamızı doldurduk ilk hamileliğim ve hareketlerini henüz hissetmiş değilim bekliyorum bakalım 🤷🏻♀️
Buse7111- AnayimBenAna_ benim suan 17+4 gunluk bebisim fakat bende daha hissetmedim hissedecegim anı doört gözle ve sabırsızlikla bekliyorum😇
nevamm1 AnayimBenAna_ uzanırken çok anlık yerimden ziplaticak şekilde oldu o an üstümde kıyafetler olduğu için ve hiç beklemedigim birşey olduğu için o anı yakalama sansim olmadı belki o an karnımı izliyor olsaydim kıyafetlerim olmasaydi görebilirdim belki bilmiyorum son iki gündür hiç olmadı ama 😕
AnayimBenAna_ nevamm1 benimde sürekli olmuyor böyle uzanınca biraz karnımı okşayıp dürtünce bi tepki alıyorum alırsın canım sende mutlaka yavaş yavaş ben zayıfım belki o yüzden hissediyorumdur zayıflık hani öyle lafta değil 42 ile hamile kaldım :)
kumsalmomyy saripapatya16 çok normal 28.haftaya kadar hareketleri düzensiz olur zaten bende 27.haftadayım hareketleri hala düzenli değil 🌸 korkulacak bir durum değil tabi içiniz rahat etsin yine de bir sağlık kuruluşundan bebeğinize baktırabilirsinşz 🌸