Merhaba güzel anneler🙂 şeker testi yaptırdım, 75gramlık glikozdan içtim ve sonuçlarım aşağıdaki gibi çıktı.
Açlık 79
Glikozu içtikten sonraki 1.saat 144
2.saat 100
Bugün doktorum izinli olduğu için ancak pazartesi günü doktora gidip sonuçlarımı gösterebileceğim. Ancak çok merak ettim bu sonuçlara yakın olup şekeri yüksek denen anneler var mı? Normalde suyun fazla demişti doktor ve pcos var bende o yüzden biraz korktum açıkcası. Yorumlarınızı bekliyorum☺️