eyluldevran
Arkadaslar 34 haftaligim bugun kontrolum vardi doktorum kalp atisinda sorun oldugunu soykedi nst ye aldi hemen kalp ritim bozuklugu var 200 lere kadar cikiyo arastirmaya yonlendirmem lazim dedi yarin gidicem. Bu durumu yasayan varmi beni bilgilendirin azcik ne olur 😢