Sezeryan doğum yapalı 1 hafta oldu, 2 kere su geçirmez bant ile banyo yaptım. Şimdi bant vs yok pansuman yapıyorum ama üzerini 2 gündür kapatmıyorum. Malum havalar çok sıcak banyo yapmak istiyorum fakat su değerse sıkıntı olur diye korkuyorum. Ne zaman banyo yapmalıyım? Tecrübelerinizi yazar mısınız?