Altı haftalık gebeyim ilk gebeliğim olmasına rağmen doktor eşimi odaya dahi almadı çok hızlı konuştu soru sormama müsade etmedi bir buçuk saat bekletmişti zaten öncesinde. Kan pıhtılaşması için sanırım test yapılıyor onu da yapmadı kanla alakalı hiç bir ilaç vermedi bilgilendirme sıfır hava ego tavan doktorda akıntım var dedim bana vajinadan fitil verdi normal mi bu ya kafayı yedirdi bana bir de özel hastane olacak çok zor durumdayım bana bir doktor hastane tavsiyesi verin