orkide21 Kuzular ilk hamileliğim ve 37 haftalıgım az kaldı doğuma epiduralli normal nasıl oluyor korkuyorum sancıdan , sezeryan dan memnun olan var mı epiduralli normal nasıl ilerliyor lütfen Bilgi verir misiniz çok kararsızım 🥺
Siibeell orkide21 epiduralsiz normal dogum yaptım herşey çok güzel ilerlemişti kesinlikle normal dogumu tavsiye ederim sırf korkunuz yüzünden sezaryan olmayın bi saglık probleminiz yoksa
MomHero2 orkide21 korkulacak şey sancı değil doğum anı 🙈 epiduralde de açıklık olması gerekiyor 5 cm açılmadan sonra bildiğim kadarıyla belden uyuşturarak yapılıyor. Açılmam olsaydı bende düşünüyordum ama açılma olmadı benim
MomHero2 orkide21 normal doğum anı yaşamadım ama sancım çoktu ona rağmen of bile dememişim doktorum ebeler hiç sesin çıkmıyor diye şaşırmıştı acı eşiğim yüksek sanırım
Siibeell orkide21 son zamanlarda evet biraz fazla sancı oluyo ama artık dayanamıyorum bittim dediginiz anda bebek geliyo hemen rabbim inan yardımcınız oluyo o an
Siibeell orkide21 ay hayır asla kimseyi dinlemeyin, dogum esnasında ne yapmanız gerekiyo onalrı bilin inanın çok kolay
MomHero2 orkide21 Sezaryen de uyuşukluk geçtiği an ağırlar başlıyor onun dışında hiç bir şey hissetmedim başlarda karıncalanma gibi oldu korktum ben hissediyorum diye söyledim seni felç bırakmayacağız tamamen dedi dokunmaları hissedersin ama acıyı hissetmezsin dedi bi iki dakika sonra onları da hissetmedim güzel geçti benim için
MomHero2 orkide21 mecburen oluyor ilk üç gün zorlandım kendim ayağa kalkmaya 3. Günde başladım yardım alıyordum tuvalet banyo ayağa kalkma konusunda sonrasında toparladım korkmamak yürümek gerekiyor 10 gün olmadan kendi evimin ihtiyaçlarını karşılayabilecek durumdaydım ama yine de yaptırmadılar