Serha canım benim bebeğim içinde minyon tipli bi kız demişti bu sorun olurmu dedim genetik bisey çok takılma böyle şeylere demişti sağlığı gayet iyi dedi doktorum yarin 40a giriyorum iki gün önce gittim 3202 kilosu boyu da 52 cm di sormadım gerçi bu sefer nasıl diye ama bebekten bebeğe değişiyor sağlıkla doğsunlar inşallah 🥰🥰