Bütün annelere merhaba, benim gibi olan var mı bilmiyorum ama bebeğimin hareketlerini 18.haftada hissetmeye başladım pıt pıt olarak. Tam olarak 25 haftalık olduk hala aynı hareketleri sadece pıt pıt olarak hissediyorum herkes yazmış içimde halay çekiyor canımı acıtıyor falan diye okudukça moralim bozuluyor. Doktorum detaylı ultrasonda bir sorun olmadığını söyledi en son ama ben artık artmasını bekliyorum hareketlerin. Neden böyle oluyor :(