Arkadaşlar ben 37 haftalik hamileyim bilenler bilir yazmıştım 33 de erken doğum teşhisi konuldu doktor yat dedi bugün de eşim annemle kv almaya memlekete gitti bizde eşimle konuştuk anlaştık en başından beri bulunduğumuz ilde kendi evimizde olsun istiyoruz doğum annem gelecek hala keşke burda doğursaydın ablamlar keşke memlekette doğursaydın bende evimi bırakıp gitmek istemiyorum çünkü normal doğum istiyorum eşim 1 ay 2 ay işinden izin alamaz bide doğum sonrası 40 gün illa gitme evine derler kv de kalsam annem küser annemde kalsam kv küser şimdi ben haksız mıyım