-asez- tabı betanın yukselme degerıne gore gebelık normalmı kımyasalmı bakılacak beta 1000 ustune cıkınca keseyı gorursunuz keseden bır hafta sonrada embrıyoyu gorursunuz normal surec bu sekılde beta 2 gunde bır 2 kat olması gereklı sızın carsamba gunu 1000 gecer gorursunuz keseyı