Mrvweeeeee Kizlar aşı olanlar biontec mi oldunuz sinovac mi cok kararsiniz doktoruma sordm bugun yaptr dedi ama hangisini yaptrcagimi sormaya unuttum siz nie yaptrdniz yan etkisi neler
Saziyersin Mrvweeeeee ben sordum doktoruma doğumdan sonra olsan daha iyi olur ama eger olmak istiyor isen sınava ol dedi ama doğumdan sonra olacagim
Naz_01 Mrvweeeeee ben vurulmadım ama sinovac ın yan etkisi daha düşük diye hamileler daha çok ondan vuruluyor diye biliyorum.
Mervis080 Benim doktorum hangisine ulaşırsan yaptır dedi ben Sinovac tercih ettim yan etki yaşamadım iki dozumu da oldum