Alperen0668 Kızlar ne durumdasınız bebekleriniz nasil kilosu sanci agri nisan varmi ben 39+4 üm hala bekliyorum iri bir bebek diyor doktorum dogumu etkiliyor ama ne agrim ne sancim var daha dogmuyor 3 günüm kaldı 😐😰
Beyzan Alperen0668 benim son tarih 7 temmuz. 38+3 oldum. Henüz bir belirti yok..hafif hafif bel ağrısı oluyor. Sancı mi diye bakıyorum ama yok. Geceleri zor geçiyor. yatakta dönmek işkence gibi uykularim zaten bitik 🤦🏻♀️
Byzbydn Alperen0668 39+6 yım sadece hafif adet sancısı oluyo arada başka da bi belirti yok gelmek istemiyo sanırım her an tetikteyim 🤣
mevos_blt07 Alperen0668 inşallah canım gerçekten sağlık olsun tabiki ama beklemekte çok zor 😢 psikolojik olarak düşünmekten yoruluyor insan 🥴 Allah bir avazda kurtarsın hepimizi inşallah❤️
Alperen0668 mevos_blt07 aminnn inşaallah bu bebekler pek nazlı cikti benimki erkek olmasına rağmen başlanıyor dünyaya gelmek istemiyor
Eski9 Alperen0668 38+1 havalar beni bitirdi Allah’a şükür sona geldik yarın son günüm artık pazartesi doğuma giriyorum nasipse bitti çok şükür
Mvsdyg 39+4 sabah nişanım geldi sadece belimde hafif Ağrı var Başka bir belirti yok sıcak ve beklemedeyizzz