Cerenn12 Kızlar 9. Haftadayim. Tansiyonum düşüyor ve sonrasında baş ağrım oluyor iki gündür baş ağrısı çekiyorum benim gibi olan var mı
N-h-e123 Cerenn12 hamilelikte düşük tansiyon normal demişti doktorum. Yüksek olmasından iyidir . Bol bol dinlenmenizi tavsiye ederim. Sonradan toparlıyosunuz zaten benimde hep düşüktü
nevamm1 Cerenn12 progestan kullanıyormusunuz oda çok baş donmesi yapar tansiyonla aynı hissi veriyor.