bebisim-_00 24 haftam bitti düzensiz tekme atıyor bigun bikere bigun sürekli bazen gece. Normal mi henüz düzenli hareketi yok.insan biseyler okudukça endişe ediyor sağlık durumu iyi mi diye
minikkuzununannesi12 bebisim-_00 ben 23 üm benimde bazı ğünler çok bazı günler 1 kız yapıyo.ama aklınıza çok takılıyorsa doktorunza görünün
umutttttt bebisim-_00 canım bende 24 haftalığım benimde günde sadece iki kere bazen bi kere atıyo o da güçlü değil zor hissediyorum onun dışında bir gün oynuyorsa iki gün oynamıyo hatta dün korkudan hastaneye gittim doktor problem yok iki haftaya seni rahatsız eder
Momy11 bebisim-_00 ben 21 haftaligim ama gun içerisinde çok net şekilde sürekli hissediyorum hatta göbeğini açıp izleyince belli de oluyor acaba benim ki mi çok hareketli 🤭
MomHero2 bebisim-_00 bende 23. haftamdayım sabah biraz geç kalkınca başlıyor hissettirmeye sanırım acıkıyor🥰 arada bir hissediyorum çok sık hareketlenmiyor kontrolde baktığımızda gayet kıpır kıpırdı bir sorunları olmaz inşallah 🙏🏻
Mollier Ben de 23e gircem yarın.Ben de aynı durumdayım bazen çok hareketli bazen tek tük hareket.zaten ayaktayken hissetmedim hiç otururken ya da uzanırken hissediyorum.